O idee creata dintr-o minte mareata

 

vizual-testatori-pantofi-national

Astazi este o zi mai buna decat cea de ieri si mai proasta decat cea de maine. Nimic nu te mai scoate din starea de letargie, in care, fara sa vrei, te-ai lasat bagat de situatia economica din Romania. Nici macar fetele frumoase nu iti mai atrag privirea – oricum nu ai avea cu ce sa le scoti in oras – portofelul tau este gol. Si in momentul acela, ceva iti schimba starea de spirit – o vezi, e ceea ce iti doreai de mult timp, simti cum astazi este sansa ta de a ii intra in gratii. Mai ales ca frumusetea ei te-a dat pe spate, iar naturaletea prin care se indreapta spre tine e desprinsa din basme. Din basmele cu zane din copilarie, atunci cand mintea de copil iti faurea o lume buna, plina de culoare si stare de bine.

Iti aduci aminte de visele din copilarie cand, stand langa bunicul tau, pantofar, stateai si incercai sa intelegi secretul prin care bunul tau, da viata incaltarilor. Il vedeai pe bunicul tau, ca pe un erou al vietii tale, erou cu puteri magice, ce transforma bucatile din piele in minunati pantofi de doamne si domni. Nu poti sa nu iti aduci aminte, clipa in care, ai tinut in mana prima bucata de piele pe care ti-a dat-o bunul sa o testezi. Si cum ai facut prima pereche de pantofiori pentru puiul de catel din curtea casei tale.

Mainile fermecate ale bunicului dadeau viata la zeci, sau sute de pantofi pentru mai marii vremii. Unii ii spuneau nedrept pantofar, altii, chiar ii apreciau munca si ii spuneau mai tarziu designer. Dar tu, copilul de ieri, ai ramas in minte cu imaginea bunicului tau, stand pe bancuta, in fata calapodului, croind pantofi pentru fiecare mod de a fi.

Va veti intreba de ce sunt asa nostalgic. Cum sa nu fiu, cand vad ca, dintr-un domeniu relativ rigid, iese in piata o idee creata dintr-o minte mareata. Cei de la Leofex.ro au venit cu o idee revolutionara pentru piata producatorilor de pantofi si au hotarat sa te angajeze. Da, ai citit bine, vor sa te angajeze, sa te incalte si sa te si plateasca pentru asta. Tot ce trebuie tu sa faci, este sa le porti perechea de pantofi pe care o alegi si sa le spui parearea ta sincera despre produsul lor. Strategia este lansata pentru promovarea noii colectii de primavara 2013 si te vrea pe tine, cel care le vei purta pantofii sa fii imaginea lor in orasul tau. Sa fii purtatorul lor de cuvant.

Trebuie sa recunosc ca, pe langa faptul ca au venit cu o idee originala pentru domeniul lor, au mai avut si curajul sa faca lucrul acesta la nivel national. Vor angaja 20 de testeri de pantofi, pe care ii vor incalta si ii vor si angaja cu un contract de colaborare si atentie, ii vor plati cu 150 de lei. Tu, cel care deja simt ca iti doresti rolul acesta, nu vei avea de facut decat sa porti o pereche de incaltaminte la alegere, de pe site-ul lor, timp de o saptamana si sa le livrezi un raport despre aspectul pantofului, comoditatea purtarii lui si modul in care, nu trebuie sa iti schimbi garderoba de fiecare data cand iti schimbi papucii.

Sincer sunt foarte curios cum se va termina campania celor de la Leofex. Pentru cei care isi doresc sa fie la curent cu ce mai pregatesc cei de la Leofex, pot sta conectati pe Facebook la pagina lor. Sigur ne vor mai surprinde pe toti cu idei crete din minti marete.

O parte din grandoarea si profesionalismul bunicului meu pantofar, o regasesc transpusa in Leofex, bineinteles la alt nivel.

Si nu uitati – mersul pe jos face piciorul frumos. 🙂

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.